finastecheeyen

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Some days, you just break.

Av Amanda Andersson - 26 oktober 2012 13:06

Hejsan ! Idag var det sista dagen innan en veckas lov, men har ju fortfarande ont i halsen, piss! ^^

Hade gärna träffat vännerna innan lovet osv. Jag är rätt pigg just nu eftersom jag tog en varm, sköön dusch! Så uppiggande "stav?" Sen kom nyss mormor o morfar hit för att duscha, för domm har inget varmvatten, jag hade dött om inte vi hade varmvatten! Seriöst ^.^ Vet inte om jag ska på oktobersmarknaden imorgon, hoppas! Kanske träffar kompisar då! :D

 

 
 
Hanna

Hanna

26 oktober 2012 13:24

Häftig bild, lite mystisk nästan...
Är den redigerad någnting? :)
Ja nu är det höstlov! Det är härligt!
Kraam, och fin blogg <3

http://www.celloliv.blogg.se

Amanda Andersson

26 oktober 2012 17:17

Åhtack!
Nej den är faktiskt inte redigerad ^^
Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 2 december 2012 16:55


Hello babes! Vet, 0 unika för tillfället, trevligt! Näeeh, but shit same! Hela jävla bloggplatsen.se suger ju! Så ahklart, förklaringen till att jag inte bloggat! Jag bara hatar det, egentligen utan anledning ! Men designen är skitful, och så har jag...

Av Amanda Andersson - 27 oktober 2012 07:07


Hej allihopa! Ni kan ju aldrig gissa vem som fyller år idag? iiiih! Det är ju jag! Gick in på facebook för att se om nån var online, men nääee. Men sett att några personer vart online som satt grattis på min logg iaf! Jag fick 1000kr och Justin Biebe...

Av Amanda Andersson - 25 oktober 2012 18:29


Hallå där! Har inte bloggat på ett tag nu, så tar tag i det nu igen idag! Inte gjort så där mycket idag, legat och slappat i soffan hela dagen. Jätte jobbigt att prata, låter säkert helt cp, är jätte hes tycker jag. Läste nyss Sabinas blogg, såg att ...

Av Amanda Andersson - 25 oktober 2012 08:17


Hejsan! Egentligen skulle jag vart i skolan nu, men är sjuk and it sucks! Jag har typ hostat sönder halsen, så den gör jätte ont :( Dessutom är det ingen som kommenterat om tävlingen? Vad är det med er? Ni kommer ju få en länkning o allt, fast det är...

Av Amanda Andersson - 24 oktober 2012 16:24

Hallå där! Verkligen dålig uppdatering av mig nu på senaste tiden, inte haft lust och ork till att starta datorn och blogga. På lördag är det ju oktobersmarkanden också, ska gå dit tror jag även om jag fyller år då. Finns inte så mycket jag önskar mi...

Om mig! ♥♥


Hejsan allihopa därute! Jag är en tjej på snart tolv år. För att få reda på mer om mitt liv läs o följ! ♥

Nyfiken? Fråga mig isånna fall ♥

0 besvarade frågor

Nått specielt inlägg?♥

Worth to check ♥


Ovido - Quiz & Flashcards